معرفی گروه حقوقی فینولا

گروه حقوقی فینولا به عنوان یک مرجع حقوقی تخصصی در حوزه فناوری های مالی یا همان فینتک سال هاست در کنار صنایع مالی کشور است.

بانک ها ، صرافی ها ، موسسات اعتباری ، نهاد های مالی و شرکت های سرمایه گذاری که قصد ورود به حوزه فناوری های مالی را داشته .همواره نیازمند یک مشاور حقوقی زبده بوده که علاوه بر دانش حقوقی در زمینه های حقوق اقتصادی و تجاری ، نسبت به مسائل مالی، فناورانه و بازرگانی اشنایی کافی داشته. تا بتواند در خصوص نوآوری های حوزه مالی بهترین و مناسب ترین مشورت را ارائه نماید.

ما این افتخار را داشته ایم که از سال 1394 در راستای تطبیق پذیری مدل های نوین کسب و کار های حوزه فناوری مالی، تنظیم قرارداد های نوین ، تنظیم قوانین و مقررات نوین و پیگیری دعاوی پیچیده فناوری خدمات تخصصی ارائه نموده ایم.

سابقه ما در حوزه فینتک

شتابدهنده فارابی به عنوان اولین شتابدهنده تخصصی حوزه بازار سرمایه با همکاری کارگزاری فارابی در سال 1394 آغاز به کار نمود . محمد یونسی وکیل پایه یک دادگستری به عنوان اولین مشاور حقوقی این مجموعه به تیم ها و شرکت های فینتک زیر نظر این مجموعه ارائه خدمات مشاوره و آموزش می نمود.

در سال 1396 در همکاری با بانک انصار در راه اندازی اولین مرکز فناوری مالی بانکی ( مرکز فنیتک) نقش به سزایی ایفا نموده . و اولین مدرسه فینتک را در کشور تاسیس نموده و به شرکت ها و کارآفرینان این حوزه آموزش مبانی حقوقی فینتک ارائه می گردید.

در سال 1397 به عنوان مشاور بسیاری از استارتاپ ها و شرکت های فینتک از جمله صرافی نوبیتکس، پرداختیار زیبال، شرکت الگوتریدینگ هرمس، صد تحلیل و … خدمات مشاوره و حقوقی خود را ارائه نمودیم.

درحال حاضر بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال همچون اوکی ایکس، صرافی مزدکس، صرافی تبدیل و همچنین پلتفرم هایی همچون داب اپ از خدمات ما بهره گیری مینمایند.

خدمات ما در حوزه فینتک

ما علاوه ارائه خدمات مشاوره حقوقی، در تنظیم قوانین و مقررات ، تنظیم قرارداد های نوین حقوقی ، پیگیری دعاوی حقوقی در محاکم قضائی، اخذ مجوز های قانونی، پیگیری حقوقی قانونی و صنفی در مراجع اداری بخشی از خدمات تخصصی ما به کسب و کار های حوزه فینتک است.

مساله اصلی کسب و کار های حوزه فینتک تطبیق پذیری با قوانین و مقررات حوزه مالی است و عدم آشنایی با قوانین و مقررات میتواند موجب مشکلات بسیاری برای آنها شود.

از طرفی، پرونده های قضائی در این حوزه بسیار پیچیدگی دارد و وکالت در دعاوی جرایم اقتصادی نیازمند تجربه لازم در این حوزه است .

بنابراین استفاده از سرویس فینولا پلاس را به شرکت های حوزه فینتک پیشنهاد میکنیم.

چه شرکت هایی از سرویس فینولا پلاس استفاده میکنند؟

سرویس فینولاپلاس، به منظور تسهیل در بهره گیری از خدمات حقوقی گروه حقوقی فینولا طراحی شده است.

در این سرویس شرکت های فینتکی با عقد قرارداد با گروه حقوقی فینولا و پرداخت حق اشتراک ماهانه می توانند بدون هرگونه محدودیتی از خدمات حقوقی و وکالتی ما بهره مند شوند.

برای اینکه شما هم از یک وکیل فینتک و خدمات مشاوره حقوقی در این زمینه برخودار باشید میتواند سرویس فینولا پلاس را دریافت نمایید.

برخی از شرکت های فینتکی ذیل از سرویس فینولا پلاس بهره مند هستند.