ELTA OR ILTA?

إلتا یا همان انجن اروپایی فناوری حقوقی در سال ۲۰۱۶ در برلین آلمان با هدف توسعه فناوری های حقوقی در سطح اروپا تاسیس شد . اما در حقیقت إ‌لتا در مقابل انجمن جهانی فناوری حقوقی یا همان ایلتا که در سال ۱۹۸۰در ایالات متحده متولد شد،شکل گرفت .ایلتا که در حال حاضر مقر آن در تگزاس آمریکاست به مدت ۴ دهه در آمریکای شمالی فعال بوده و در سرتاسر جهان عضو دارد.

ایلتا با شبکه سازی گسترده ایی که در سطح جهان ایجاد نموده آمریکا را به عنوان کشوری پیشرو در زمینه فناوری حقوقی مطرح ساخته است. اتحادیه اروپا نیز برای کنترل بازار حقوقی اروپا انجمن اروپایی را شکل داده است.

یکی از خدمات اصلی این انجمن ارتقا سطح دانش موسسات حقوقی ،وکلای دادگستری ، دانشجویان، اساتید دانشگاه و سایر فعالین حقوقی نسبت به فناوری های حقوقی و تاثیر آن در ارائه خدمات حقوقی است.

همچنین این انجمن تلاش می کند با شبکه سازی و برقراری ارتباط در سطح دولتی و فرا ملی نسبت به بستر سازی برای فناوری حقوقی اقدام نماید.

انجمن اروپایی فناوری حقوقی

این انجمن ها با برگزاری وبینارها ، کارگاه ها، کنفرانس ها آنلاین و یا رویداد های مختلف برای دانش افزایی و شبکه سازی اعضا تلاش می کنند

همچنین با حمایت از استارتاپ ها و کسب و کار های فناورانه در زمینه خدمات حقوقی از طریق سرمایه گذاری مستقیم به توسعه فناوری حقوقی کمک می کنند .

خلا چنین انجمن هایی در سطح ایران برای ارتباط سیستم های قضائی و دادگستری با فناوری های روز بسیار احساس می شود.

 

برای مشاوره با وکیل خود با ما تماس بگیرید .