وکیل سرمایه گذاری خطر پذیر | برای انعقاد یک قرارداد سرمایه گذاری همراه داشتن یک وکیل مجرب و متخصص در زمینه سرمایه گذاری بسیار حائز اهمیت است. ارزش همراهی یک وکیل فراتر از دانش و تسلط او به قانون است در واقع به همراه داشتن یک وکیل متخصص که تجربه حضور در جلسات مذاکرات سرمایه گذاری متعدد و همچنین در جریان قرارداد های سرمایه گذاری مختلف بوده است به شما کمک می کند تا درک صحیحی نسبت به آنچه که  اصول و یا شروط قابل قبول در یک  مذاکره سرمایه گذاری است برسید.

 

 برای یک انعقاد یک توافق سرمایه گذاری یک وکیل سرمایه گذاری خطر پذیر پیدا کنید!

یک وکیل حتی میتواند به شما کمک کند تا نسبت به رفتار صحیح طرفین یک قرارداد سرمایه گذاری آگاهی کافی داشته باشید.

اگرچه احتمالا شما بخش زیادی از مذاکرات سرمایه گذاری را در جریان ارائه به سرمایه گذار خطر پذیر به صورت مستقیم پیش برده اید اما در خصوص جزییات قراردادی بهتر است کار را به وکیل خود بسپارید ! زیرا دقیقا به همین خاطر است که به او حق المشاوره خوبی پرداخت می کنید.

یادتان باشد |

پس از انعقاد قرارداد سرمایه شما وارد یک رابطه بلند مدت با سرمایه گذار خود خواهید شد بنابراین نباید چالش های اجتبان ناپذیری که در جریان مذاکرات رخ می دهد در روابط آتی شما با سرمایه گذار خدشه وارد کند . پس بهتر است وکیل شما نقش پلیس بد را در مذاکرات ایفا نماید.

وکیل سرمایه گذاری

انتخاب یک وکیل خیلی حساس و مهم است . بسته به منطقه فعالیت خود ،‌ ممکن است تنها به اندازه انگشتان دست وکلای با تجربه ایی در زمینه  سرمایه گذاری وجود داشته باشند بنابراین موارد زیر را برای انتخاب یک وکیل سرمایه گذاری خطر پذیر توصیه می کنیم:

درباره موارد مختلفی که وکیل شما در مذاکرات قراردادی آن حضور داشته سوالات زیادی بپرسید و همینطور اینکه وکیل شما اخیرا چه فعالیت هایی در این زمینه داشته است.

حقوق تجارت و سرمایه گذاری امری  بسیار تخصصی و پیچیده است و شما به شخصی نیاز دارید که تمرکز اصلی خود را بر روی این حوزه قرارداده است.

زیرا علاوه بر دانش و تجاربی که در این زمنیه بدست آورده می تواند شما را در انتخاب یک سرمایه گذار مناسب و نحوه مذاکره با وی راهنمایی صحیحی کند .

همچنین این امکان را به شما می دهد تا ببه زبان مشترکی با سرمایه گذار برسید.

کسی را به عنوان وکیل انتخاب کنید که با شرکت های سرمایه گذاری خطر پذیر کار کرده است .

سراغ کسی نروید که مشاور حقوقی سازمان بورس بوده و متخصص مسائل بورس است . قطعا او میتواند در زمینه عرضه اولیه سهام شما را راهنمایی کند و  درآینده اگر نیاز به او پیدا کردید به سراغش خواهید رفت و همینطور  سراغ هم اتاقی  دوست برادرتان که وکیل قهاری در حقوق خانواده و پرونده های طلاق است  نروید. حتی وکیل تجاری شما در امور مختلف چندان در این زمینه قابل اتکا نیست هرچند به مهارت او اعتماد بسیاری دارید.

شما به کسی نیاز دارید که صرفا در زمینه سرمایه گذارید فعالیت میکند نه امور دیگر!

زیرا چنین وکیلی میتواند زبان مشترکی میان شما و سرمایه گذار برقرار کند به تمام ریزه کاری ها ومسائل این حوزه آشناست و جلسه مذاکره را با پافشاری با برخی اصول حقوقی بی ارتباط با اقتضائات سرمایه گذاری منحرف نمی کند.

سعی کنید وکیلی را پیدا کنید که قبلا نماینده کارآفرینانی بوده است که با سرمایه گذار کنونی شما مذاکره قراردادی نموده است!

چنین وکیلی میداند که سرمایه گذار چه شروطی از شما خواهد خواست و چگونه می توان با آنها تعامل نمود . چنین آگاهی و اطلاعاتی  هم در جریان قرارداد سرمایه گذاری خطر پذیر و هم در زمان حضور سرمایه گذار در هیات مدیره موثر خواهد بود. ‌

زیرا اطلاع از اینکه رفتار سرمایه گذار شما در طول مشارکت به چه نحو است در تصمیم گیری شما موثر است . نباید فرب ارزشگذاری ها و یا پشنهادات مالی بالا را بخورید چرا که ممکن است در طول مسیر مشارکت با سرمایه گذار خود دچار اختلافاتی شوید که منجر به نابودی کسب و کارتان شود.

برای مشاوره با وکیل سرمایه گذاری خطر پذیر با ما تماس بگیرید.