در مسیر پیشبرد اهداف یک کسب و کار و یا فعالیت تولیدی و تجاری، جذب سرمایه های جدید و تامین منابع مالی امری ضروری برای توسعه و رشد کسب و کار است.

هرچند منابع متعددی برای تامین این سرمایه موجود است، اما یکی از رایج ترین شیوه های تامین مالی، جذب سرمایه گذار و واگذاری سهام است .

برای جذب سرمایه معمولا قرارداد هایی که با سرمایه گذار منعقد می شود، دارای شرایط و تعهدات بلند مدت، پیچیده و فنی است.

قطعا تسلط پیدا کردن به شرایط قراردادی و آگاهی به مفاد و آثار حقوقی آن نیاز به تخصص و دانش حقوقی بالایی نیازمند است .

در صورتیکه در انعقاد قرارداد سرمایه گذاری از مشاوره و یا همراهی یک وکیل سرمایه گذاری بهره نگیرید، ممکن است  منافع زیادی را از دست بدهید و یا اینکه در آینده با سرمایه گذار خود دچار اختلاف عدیده گردید .

از همین رو به شما پیشنهاد میکنیم برای جذب سرمایه با مشاوران و وکلا حقوقی فینولا مشورت کنید.

در ادامه در خصوص فرآیند جذب سرمایه توضیح داده شده است .

فرایند جذب سرمایه چگونه است؟

هنگامی که سرمایه پذیر درخواست جذب سرمایه را به سرمایه گذار ارائه می دهد، علاوه بر طرح کسب و کار  باید اطلاعات دقیقی از شرایط کنونی و آینده کسب و کار خود تهیه و به سرمایه گذار ارائه نماید.

سرمایه گذاران براساس داده هایی که دراختیارشان قرار می دهید به ارزیابی  کسب و کار و مزایای ورود به حوزه فعالیت شما می پردازند.

در این مرحله  سرمایه گذاران حرفه ایی توسط کارشناسان سرمایه گذاری خود اقدام به ارزیابی موشکافانه می نمایند.

در خصوص ارزیابی موشکافانه میتوانید مقاله زیر را مطالعه و با کارشناسان حقوقی ما ارتباط بگیرید.

قبل از هر اقدامی یک توافق نامه تحت عنوان ترم شیت میان سرمایه پذیر و سرمایه گذار منعقد می شود، تا شرایط اتی قرارداد را به اطلاع طرفین برساند.

پس از توافقات اولیه،  مذاکرات قراردادی آغاز می شود و در اینجا شرایط قراردادی اهمیت خود را نمایان می کند . در این وضعیت برای انعقاد و تفسیر بند های قرارداد سرمایه گذاری و جل.گیری از ضایع شدن حقوقتان پیشنهاد میکنیم حتما از راهنمایی مشاوران و وکلای حقوقی زبده بهره مند شوید.

مشاوره حقوقی

وکلا و متخصصین فینولا برای ارائه مشاوره حقوقی و مالی جهت جذب سرمایه در خدمت شما هستند. شما میتوانید در خصوص ارزیابی موشکافانه، تنظیم و بررسی اسناد و قرارداد های سرمایه گذاری و مربوط به جذب سرمایه و همین طور ارزشگذارهای مالی با فینولا مشورت بگیرید.


 ارزیابی موشکافانه

ارزیابی و بررسی اسناد مربوط به کسب و کار از جمله بررسی مستندات قانونی و حقوقی خود را  میتوانید به ما بسپارید.


تنظیم اسناد و قرارداد ها

تنظیم ترم شیت و انواع قرارداد های سرمایه گذاری براساس آخرین متد های روز دنیا و منطبق با قوانین و مقررات داخلی را میتوانید توسط متخصصین و وکلای فینولا  تجربه کنید.